Subject: FW: Kimsi tee 1 võsa
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Mar 2024 09:56:40 +0200

From: Tõnis Pihlamägi
Sent: Thursday, March 7, 2024 9:35 AM
To: [email-masked]' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked]' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kimsi tee 1 võsa

Tere,

Antud e-kirja võtta nõusolekuna, aktsepteerime puu mahavõtmist. Juhinduda
KOVi väljastatud raieloa tingimustest, muuhulgas tagada riigiteel
liiklejate ohutus raietööde ajal ja puud eemaldada võimalikult maapinna
lähedalt. Tegutseda nii, et riigiteel liiklust ei häiritaks ega pargitaks
riigiteel. Vastasel juhul on vajalik esitada Transpordiametile
kooskõlastamiseks töödeaegse liikluskorralduse joonis. Raiejäägid palume
likvideerida tööde järgselt.

Lugupidamisega,

Tõnis Pihlamägi
korrashoiu projektijuht
korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond
tel: +372 58514903
Transpordiamet |  <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Teelise 4 | 10916 Tallinn

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Tuesday, March 5, 2024 4:11 PM
To: Tõnis Pihlamägi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Kimsi tee 1 võsa

Tere,

Soovime korrastada Kimsi tee 1 kinnistu Rohuneeme tee äärset võsa.

Tahame maha võtta murdunud, kuivanud ja lamandunud puud-põõsad.

Kasvama jätame kõik terved puud.

Kas tuleb kõne alla ka teemaa-alal kuuluval osal omal jõul korrastus ette
võtta ja mida peaksime arvestama?

See 15x15m nurk on üsna korras, aga sealt edasi kuni Kimsi 1 piirini
sooviks ka puhastada.

Ette tänades,

Riho Vane

+372 50 577 58

RKV Building OÜ

Valla vastus:

Kuna planeerite hoolduslõikust teostada riigi teemaa-alal, siis oma
planeeritavast tegevusest tee kaitsevööndis võiksite informeerida
Transpordiametist piirkonna korrashoiu projektijuhti, Tõnis Pihlamägi,
<mailto:[email-masked]>
[email-masked], Tel 5851 4903

§ 72.  Tegevus tee kaitsevööndis

  (1) Tee kaitsevööndis on keelatud:

  1) paigaldada liiklejat häirivat valgustusseadet või teabe- ja
reklaamivahendit;

  2) korraldada spordivõistlust või muud rahvaüritust;

  3) kaevandada maavara ja maa-ainest;

  4) teha metsa lageraiet;

  5) teha veerežiimi muutust põhjustavat maaparandustööd.

Kristjan Järv
heakorra vanemspetsialist
ehitus- ja kommunaalosakond
Viimsi vallavalitsus
+372 5040753

 <http://www.viimsi.ee/> www.viimsi.ee